پنج صرافی معتبر ارز دیجیتال در ایران

معرفی 5 صرافی معتبر برای تبادل ارز دیجیتال در ایران

 	پنج صرافی معتبر ارز دیجیتال در ایران

ارز دیجیتال به عنوان تحولی در دنیای اقتصاد و تکنولوژی در سال 2008 و از طریق بیت کوین به افراد مختلف معرفی شد. عمده ی محبوبیت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال که بعد از آن شکل گرفتند، به دلیل قابلیت های خاص آن ها بود که در پول های کاغذی یافت نمی شد. غیر متمرکز بودن، بی واسطه بودن، امنیت و سرعت بسیار بالا در تراکنش ها، غیر قابل جعل بودن، غیر قابل اشتعال بودن، عدم فرسودگی و پارگی، همگی در افزایش روز افزون اقبال عمومی نسبت به این نوع ارز ها بودند. غیر از بیت کوین، ارزهای دیجیتال بسیاری وجود دارند که آلت کوین نامیده می شوند. معروف ترین آلت کوین اتریوم است که بعد از بیت کوین بیشتر ارزش بازار ارز دیجیتال را دارا می باشد. ارزهای دیجیتال بسیاری وجود دارند که گرچه به اندازه ی بیت کوین و اتریوم مشهور نیستند، اما ارزش بالایی دارند. ارزهایی مانند ریپل، بیت کوین کش، لایت کوین و... 

با توضیحات مقدماتی ارز دیجیتال، به یک دیدگاه کلی درباره ی آن رسیده ایم. حال می خواهیم ببینیم که خرید آن چه سودی دارد و چگونه می توان انواع ارز دیجیتال را خرید. 

 

چرا باید ارز دیجیتال بخریم؟

با ورود پول های دیجیتالی، پول های کاغذی (ارز فیات)، روز به روز کم ارزش تر می شود. در ابتدای انتشار بیت کوین، قیمت آن حدود 0.05 دلار بود. پس در آن زمان با یک دلار می توانستید 20 بیت کوین بخرید. اما الان ورق به طور کلی برگشته! بیت کوین در حال حاضر قیمتی معادل 60,310 دلار دارد. این مبلغ به زودی به خاطره ها می پیوندد. همان طور که حدود یک سال و نیم پیش قیمت بیت کوین به 3000 دلار کاهش یافت. اکنون با گذشت یک سال و نیم، قیمت آن 20 برابر شده است. از طرفی با دیدی وسیع تر، در می یابیم که بیت کوین در دهه اخیر، سودبخش ترین دارایی بوده است. یعنی هیچ سرمایه ای اندازه ی ببیت کوین رشد نداشته است. نه تنها بیت کوین بلکه اکثر ارزهای دیجیتال معتبر، در طول این سال ها رشدی فوق العاده داشته اند و این روند صعودی هم چنان برای آن ها ادامه خواهد داشت. 

 

هنگام خرید ارز دیجیتال باید به چه چیزی توجه کنیم؟

ارز دیجیتال یک دارایی ارزشمند است. بنابر این معامله ی آن باید با در نظر گرفتن موارد مختلفی انجام شود. خرید ارز دیجیتال از یک فرد حقیقی کاری خطرناک است و ممکن است شما را با ضرر مواجه کند. اما اشخاص حقوقی از جمله صرافی های ارز دیجیتال این امکان را در فضایی امن تر به شما می دهند. علاوه بر امنیت، سرعت نیز در انجام این کار از اهمیت بالایی برخوردار است. پس در نظر داشته باشید که منبع مورد نظر شما، باید سریع و امن باشد. از طرفی قابلیت پیگیری و پاسخگویی مناسب، از ویژگی های یک صرافی خوب است. ما در اینجا شما را با پنج صرافی ارز دیجیتال ایرانی آشنا می کنیم که هر کدام ویژگی های مختلفی دارند.

 

ارز دیجیتال را از کجا بخریم؟

خرید  انواع پول های دیجیتالی، به راحتی خوردن یک لیوان آب است! شما با ثبت نام و احراز هویت در یک صرافی ارز دیجیتال می توانید به راحتی اقدام به خرید، فروش یا انتقال آن ها کنید. اگر در صرافی ایرانی فعالیت کنید، از جهات مختلف بهتر می باشد. شما با خرید از صرافی ایرانی، می توانید فعالیت های خود را از طریق پشتیبانی آن پیگیری کنید. در صورتی که خرید از صرافی های خارجی (هر چند معتبر) ممکن است شما را دچار مشکلاتی کند. از آن جایی که شما نمی توانید این مشکلات را پیگیری و حل کنید، احتمالا حساب تان مسدود خواهد شد. علاوه بر این صرافی های ایرانی آدرسی مشخص دارند. شما می توانید در صورت نیاز به صورت حضوری به صرافی مراجعه کنید. ما در اینجا پنج صرافی ارز دیجیتال مطرح در ایران را به شما معرفی می کنیم. شما می توانید با انجام احراز هویت و ثبت نام در آن ها، اقدام به خرید و فروش ارزهای دیجیتال کنید.

image_fc61705568d89c0cd332da228efa9484655603a1

صرافی نوبیتکس

نوبیتکس یک صرافی ارز دیجیتال معروف در ایران است که از سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرده است. این صرافی دارای پشتیبانی 24 ساعته و سبد ارزی گسترده ای می باشد. نوبیتکس با تیمی متعهد، به شما امکان معامله ای امن را می دهد. شما با انجام ثبت نام و احراز هویت، می توانید در این صرافی فعالیت کنید.

 

صرافی بیت ایمن

بیت ایمن سریع ترین و امن ترین صرافی ارز دیجیتال در ایران است. در بیت ایمن امکانات خاصی وجود دارد که پس از ثبت نام و احراز هویت در اختیار کاربران قرار می گیرد. مسابقات هفتگی با جایزه ارز دیجیتال، کسب درآمد با دعوت دوستان، پشتیبانی 24 ساعته، سبد ارزی گسترده و احراز هویت سریع، چند نمونه از ویژگی های بیت ایمن هستند. شما به راحتی از طریق لینک زیر می توانید در بیت ایمن ثبت نام کرده و شروع به فعالیت کنید. ثبت نام در بیت ایمن

 

صرافی والکس

والکس تیمی متشکل از دانشجویان دانشگاه های شریف و تهران است، که در حوزه ی ارز دیجیتال خدمات ارائه می کند. تیم والکس امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال مختلفی را به شما می دهد که پس از انجام ثبت نام و احراز هویت می توانید آن ها را خریداری کنید.

 

صرافی جیبیتکس

جیبیتکس هم یک صرافی ارز دیجیتال ایرانی با کادری مجرب و متعهد است که خدمات مناسبی را به کاربران ارائه می دهد. جیبیتکس دارای تیم پشتیبانی است. این تیم تلاش کرده تا بستری امن و سریع برای انجام معاملات مشتریان خود فراهم کند. با ثبت نام و احراز هویت در جیبیتکس، می توانید فعالیت خود در این شبکه را آغاز کنید.

 

صرافی ریهگزا

ریهگزا یک صرافی ارز دیجیتال جدید التاسیس ایرانی است که از سال 98 با تیمی متشکل از متخصصان ایرانی شروع به فعالیت کرده است. ریهگزا در حال تکمیل خدمات خود می باشد و قصد دارد آن ها را گسترش دهد. این صرافی هم مانند موارد قبلی دارای پشتیبانی 24 ساعته می باشد و آماده ی پاسخگویی به مشتریان است. از طریق لینک رو به رو می توانید در ریگهزا ثبت نام کنید: ثبت نام در ریهگزا

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها