آمادگی «شهروند» برای ارسال کمک‌های بیشتر به «سی‌سخت»

باتوجه به شرایط کرونا و سرمای زمستان، در صورتی که شهرداری تهران قصد ارسال کمک‌های بیشتری را داشته باشد، شرکت شهروند در راستای مسئولیت اجتماعی خود آمادگی همکاری ‌و مشارکت در این زمینه را دارد.

 آمادگی «شهروند» برای ارسال کمک‌های بیشتر به «سی‌سخت»

به گزارش روابط عمومی شرکت شهروند، وحید کریمی، مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند در گفت و گو با خبرنگار شهر، درباره نخستین محموله کمک شهرداری تهران به زلزله‌زدگان «سی سخت» که صبح روز سه‌شنبه -۵ اسفند ۱۳۹۹- به این منطقه ارسال شد، توضیح داد: شرکت شهروند با مشارکت شهرداری تهران ضمن ابراز همدردی با آسیب دیدگان زلزله اخیر در منطقه «سی‌سخت» استان کهگیلویه و بویر احمد و در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود نخستین محموله کمک های انسان دوستانه را ارسال کرد.

او بسته کمکی را شامل مواد غذایی، کنسروجات، آب آشامیدنی، پتو و ... عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه در فصل زمستان و تداوم هوای سرد به خصوص در غرب کشور و مناطق زلزله هستیم و از طرفی نیاز مبرم هموطنان به کمک‌رسانی و تامین مایحتاج اساسی از این رو شهرداری تهران و به تبع آن شرکت شهروند وظیفه خود می‌داند،  با تامین بخشی از این اقلام به نحوی در کاهش آلام مردم آسیب‌دیده در حادثه زلزله نقش مسئولیت‌های اجتماعی خود را ایفا کند.

وحید کریمی همچنین از آمادگی شهروند برای کمک رسانی بیشتر به مردم زلزله‌زده خبر داد و بیان کرد: باتوجه به شرایط کرونا و سرمای زمستان، در صورتی که شهرداری تهران قصد ارسال کمک‌های بیشتری را داشته باشد، شرکت شهروند در راستای مسئولیت اجتماعی خود آمادگی همکاری ‌و مشارکت در این زمینه را دارد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها