با تور کیش علی بابا به برج‌های دو قلو کیش هم سر بزنید

مطمئنا تاکنون نام کیش به گوش شما نیز خورده است. شهری بزرگ و جزیره‌ای زیبا که سالانه شاید میلیون‌ها توریست از جای جای ایران و کشورهای دیگر به آن سفر می‌کنند.

 	با تور کیش علی بابا به برج‌های دو قلو کیش هم سر بزنید

این جزیره که از قدیم به‌عنوان محلی برای گردش و سفر شناخته می‌شد، با جذب سرمایه‌ها و هزینه‌های زیاد توانسته به یکی از قطب‌های خرید و فروش ملک نیز تبدیل شود. ساختمان‌های بزرگ و ویلاهای متفاوت را که هر کدام قیمت و امکانات بسیار زیادی دارند، می‌توان در این جزیره یافت و البته اجاره یا خریداری کرد. در این مطلب قصد بررسی یکی از بزرگ‌ترین ساختمان‌های کیش را داریم که به برج دو قلو معروف است. در ادامه با ما همراه باشید و از سیر تا پیاز اطلاعات این برج مطلع شوید تا پس از رزرو تور کیش و سفر به کیش بتوانید سری هم به این ساختمان بزنید.

برج دو قلو کیش

شاید خرید یکی از آپارتمان‌های این برج برای بسیاری محال باشد؛ اما هستند افرادی که چنین آرزویی را در سر دارند و برای آن تلاش می‌کنند. برج دو قلو کیش را می‌توان قوی‌ترین برج کیش از نظر تناسب با شرایط آب‌وهوایی و... دانست. ساختمانی بزرگ که مهندسان ایرانی و خارجی برای سلامت و نگهداری آن تدابیر زیادی اندیشیده و همیشه حواسشان به آن است. برج دوقلو کیش در زمینی به وسعت 15000 متر مربع احداث شد. طبیعتا ساخت چنین ساختمانی در آب‌وهوای کیش و زمین ماسه‌ای آن کار سختی است؛ اما مهندسان ساخت سازه از طرح‌های متفاوت و امتحان شده‌ای استفاده کردند که ایمنی ساختمان را بالا می‎برد. همین مساله باعث شده تا برج دوقلو به‌عنوان یکی از معدود ساختمان‌های نزدیک به دریا باشد که در این ارتفاع ساخته شده است.

kish2

 

برج‌های دوقلو دو ساختمان قرینه هم هستند که با 24 طبقه ساختمان جمعا 48 طبقه با انواع اتاق آپارتمان، بخش‌های اداری و تفریحی را شامل می‌شوند. ساختمانی بزرگ که انواع امکانات موردنیاز زندگی در خود آن گنجانده شده و بازدید از آن نیز مفرح خواهد بود. این برج توانسته با استفاده از طراحی مناسب، نور بسیار زیاد و البته نمای خوبی به کل قسمت‌های درونی برج بدهد؛ به‌طوری که پنجره‌های بسیار بزرگ و نورگیرهای رو به دریا حس شادابی را در وجود شما بیشتر می‌کنند.

دستگاه‌های کاربردی و متفاوتی هستند که در ساخت بنا و سازه نام‌برده مورداستفاده قرار گرفته‌اند. دستگاه‌هایی که بیشتر مواقع باعث زیبایی ساختمان و راحتی کار پرسنل آن می‌شوند. مثلا برای تمیز کردن نمای ساختمان از سیستمی ریل گذاری شده استفاده می‌شود که به‌صورت خودکار هر از چند گاهی کل نما را شست‌وشو می‌دهد.

بهتر است بدانید در طبقه 18 برج‌های دوقلو استخر و مراکز تفریح آبی هم ساخته شده است. در این مجموعه که طبیعتا نیازمند رسیدگی زیاد و بررسی‌های مداوم است، از سیستم‌هایی بهره‌گیری شده که آب قرار‌گرفته در استخر را به‌شکل خودکار تمیز کند. تمیز شدن آب استخر درصورتی‌که حجم آب زیاد باشد کار بسیار مشکلی است؛ اما در این برج به‌دلیل کار با سیستم‌های خودکار به‌راحتی انجام می‌شود. همچنین شما می‌توانید میزان کلر آب را هم به‌شکل خودکار افزایش یا کاهش دهید.

kish3

اگر بودجه مناسب خرید این ساختمان گران قیمت و زیبا را دارید و علاقه‌مند هستید که ساختمانتان رو به دریا باشد، پس پیشنهاد ما خرید یکی از آپارتمان‌های برج دو قلو کیش است. این برج از راه ورود تا حتی داخل آن با طبیعت تزیین شده است. ورودی آن فضای سبز بسیار بزرگ و زیبایی دارد که طراوت و شادابی را زمان ورود به ساختمان افزایش می‌دهد. پس از ورود به ساختمان می‌توانید این رگه‌های تزیینی را در استفاده از سنگ‌های زیبا، پارکت‌های چوبی، نمای دریا و ساحل و... ببینید.

ویژگی‌های برج‌های دو قلو

این بنا ویژگی‌های دیگری هم دارد که به‌صورت مختصر ذکر می‌شوند:

  • خدمات خانه داری و هتلینگ
  • ساختمان مبله و آشپرخانه‌های مجهز به دستگاه‌های برند
  • دستگاه‌های امنیتی
  • سیستم اعلام و اطفا حریق
  • مجزه به دستگاه و سیستم‌های هوشمند
  • 8 آسانسور نفر بر و دو آسانسور باربری
  • دارای گواهی نامه‌های معتبر از شرکت‌های معتبر دنیا

 سفر به کیش

کیش جزیره دوست داشتی است و در سال‌های اخیر به مرجع بیشتر مسافرت‌های ایرانی ها تبدیل شده است. اگر شما هم دوست دارید به این جزیره سفر کنید، بهتر است بدون فوت وقت تور کیش از تبریز، تور کیش از کرمانشاه یا هر مبدا دیگری را از علی بابا بخرید و راهی این شهر شوید. طبیعتا این مساله که شما خانه یا ساختمانی مثل برج دو قلو در این جزیره داشته باشید، یک مزیت حساب می‌شود؛ ولی می‌توانید بدون خرید خانه برای هر نوبت از سفر، هتل‌های معروف و باکیفیت این شهر را که اغلب نمونه‌ای هم در ایران ندارند، به‌صورت اینترنتی رزرو کنید. شما می‌توانید با سرچ سایت علی بابا در گوگل سری به این وب‌سایت بزنید و هتل‌های معروف این شهر را بیشتر بشناسید.

هتل ترنج، داریوش، یاقوت و... می‌توانند محل‌های مناسبی باشند که پیشنهاد رزرو آن‌ها را در تور کیش به شما می‌دهم. درصورتی که پیشنهاد یا انتقادی درباره سفر به کیش و برج دوقلو این جزیره دارید، با ما به‌اشتراک بگذارید تا دیگر کاربران نیز از آن‌ها مطلع شوند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها