مهم / قیمت نهایی شاهین سایپا اعلام شد

قائم‌ مقام مدیرعامل سایپا گفت : براساس ضوابط ابلاغی از سوی شورای رقابت خودرو شاهین سایپا ۲۶۸ میلیون تومان نرخ‌گذاری شد.

مهم / قیمت نهایی شاهین سایپا اعلام شد

قائم‌مقام مدیرعامل سایپا: براساس ضوابط ابلاغی از سوی شورای رقابت خودرو شاهین سایپا ۲۶۸ میلیون تومان نرخ‌گذاری شد. قائم‌مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش گفت: نخستین سری از دعوتنامه‌های خودرو شاهین، با نرخ ۲۶۸ میلیون تومان و ضوابط ابلاغی شورای رقابت صادر شد.

مجید باقری گفت: همانطور که پیشتر نیز وعده داده بودیم، دعوتنامه‌های خودرو شاهین را در موعد مقرر صادر کردیم و تعدادی از خریداران این محصول تکمیل وجه کرده‌اند و در آینده‌ای نزدیک خودرو خود را به ترتیب اولویت تکمیل وجه، تحویل خواهند گرفت.

وی با تاکید بر این‌که درحال‌حاضر مرجع قیمت‌گذاری خودرو در کشور، شورای رقابت است، ادامه داد: صدور این دعوتنامه‌ها بر اساس نرخ اعلام شده و مورد تایید شورای محترم رقابت صورت گرفته و گروه خودروسازی سایپا به مفاد این ضوابط عمل کرده است.

باقری با اشاره به پرداخت مبلغی به عنوان علی‌الحساب از سوی خریداران در تمام پیش‌فروش‌ها، افزود: گروه خودروسازی سایپا از ابتدای ثبت‌نام خودرو شاهین نیز در بخشنامه رسمی فروش به دلیل عدم تعیین نرخ نهایی از سوی مراجع ذی ربط، مبلغی را به‌ عنوان علی‌الحساب اعلام کرده که لزوماً این مبلغ ۵۰ درصد نرخ نهایی خودرو نبوده و همانطور که بارها اعلام شده، گروه سایپا تعیین‌کننده نرخ هیچ یک از محصولات خود نیست.

قائم‌مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش تصریح کرد: خودرو شاهین به عنوان باکیفیت‌ترین و پیشرفته‌ترین خودرو تولید داخل آغازگر فصل نوینی از کیفیت و ایمنی در صنعت خودرو ایران و گروه سایپا محسوب می‌شود.

به گفته باقری تولید و عرضه خودرو شاهین در دوران تحریم‌های ظالمانه بین‌المللی و شیوع بیماری کرونا، بیانگر عزم جدی گروه خودروسازی سایپا به نقش‌آفرینی گسترده در حرکت صنعت و اقتصاد کشور در مسیر پیشرفت و توسعه است.

وی درخصوص ارائه خدمات پس ‌از فروش به خودرو شاهین نیز گفت: شبکه خدمات پس‌از فروش گروه سایپا، با دریافت آموزش‌ها و امکانات لازم و نوین، تمهیدات ویژه‌ای را اتخاذ کرده و آماده خدمت‌رسانی به همه مشتریان و خریداران شاهین است.

قائم‌مقام مدیرعامل گروه سایپا در امور فروش و خدمات پس‌از فروش همچنین به برخورداری خودرو شاهین از استانداردهای روز ایمنی و کیفی اروپا اشاره کرد و افزود: گروه سایپا علاوه بر تامین نیاز داخلی، برنامه صادرات این خودرو به بازارهای منطقه‌ای را در دستور کار قرار داده تا از این طریق ضمن رقابت با برندهای دیگر، زمینه ارزآوری و معرفی محصول ایرانی را در بازارهای خارجی فراهم کند.

 

 

منبع: سایپا نیوز

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها