تبریک مدیرعامل گل‌گهر به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه و روز پاسدار

همزمان با فرارسیدن اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و جانباز، مهندس ملارحمان مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در پیامی این اعیاد را تبریک گفت.

تبریک مدیرعامل گل‌گهر به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه و روز پاسدار

متن پیام بدین شرح است؛

بسم‌ الله الرحمن الرحیم

ماه مبارک شعبان، ماه عبادت و بندگی برای خداوند سبحان است، ماهی که به انوار تابناکی از آسمان ولایت و امامت مزین گردیده است.

حلول ماه شعبان که میلاد سراسر سرور و با سعادت سید و سالار شهیدان امام حسین(ع)، میلاد قمر منیر بنی هاشم حضرت ابالفضل العباس(ع) و سید الساجدین امام سجاد(ع)  به آن حلاوت بخشیده و امام راحل(ره) با نامگذاری میلاد امام حسین(ع) به نام روز پاسدار و میلاد حضرت اباالفضل العباس(ع) به نام روز جانباز به عنوان اثر تاریخی و ماندگار برای کشور بیادگار گذاشته است .

اینجانب بر خود لازم می‌دانم فرارسیدن این اعیاد مبارک و خجسته و روز پاسدار را به ارواح طیبه شهدای پاسدار علی الخصوص علمدار و نماد افتخار سپاه و مردم شریف ایران سردارسپهبد حاج قاسم سلیمانی و همه پاسداران عزیز انقلاب اسلامی که در تمامی عرصه‌های حساس و خطیر به دفاع از ارزش‌های اسلامی و انقلابی این مرزوبوم برخواستند و همچنین روز جانباز راکه به تعبیر رهبر معظم انقلاب "شهدای زنده" نیز به تمامی جانبازان عزیز و پرافتخار ایران اسلامی به ویژه جانبازان شاغل در مجموعه معدنی و صنعتی گل‌گهر که وجودشان زینت‌بخش این مجموعه هست تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

از خداوند متعال توفیق حیات سرافرازانه توأم با عزت و سربلندی در پرتو نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای همه عزیزان مسئلت دارم.

جمشید ملارحمان

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر

فروردین ۱۳۹۹

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها