پژوهش، فناوری و کارآفرینی از محورهای اصلی رشد و توسعه پایدار کشور

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر فرا رسیدن ۲۵ آذر و آغاز هفته پژوهش را با پیامی تبریک گفت.

پژوهش، فناوری و کارآفرینی از محورهای اصلی رشد و توسعه پایدار کشور

پژوهش، فناوری و کارآفرینی از محورهای اصلی رشد و توسعه پایدار کشور و مبنای برنامه ریزی های کلان اقتصادی می باشد. تأثیرگذاری صنایع دانش بنیان بر عملکرد شرکت های بزرگ و همچنین توسعه اقتصادی کشور امری بدیهی است که با توجه به پیشرفت های فناورانه جهان، ضرورت توجه به این موضوع در کشور بیشتر احساس می شود. با عنایت به ظرفیت های شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در صنعت آهن و فولاد و صنایع وابسته آن در کشور، برنامه ریزی بلند مدتی در این شرکت جهت حمایت همه جانبه از گسترش پژوهش های کاربردی و توجه به شرکت های دانش بنیان و محققان صنعتی انجام گرفته که نتایج کوتاه مدت آن منجر به تولید فناوری بومی در بعضی حوزه های تخصصی معدنی گردیده است. این پیشرفت ها مرهون همت والای همه پژوهشگران مرتبط با شرکت، پرسنل پژوهشکده سنگ آهن و فولاد و مجموعه فعال در بخش بومی سازی گل گهر می باشد. هفته پژوهش فرصت مغتنمی است تا از تلاش‌های ارزنده این عزیزان تقدیر و تشکر گردد.

با عنایت به رهنمودهای رهبر فرزانۀ انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، تجاری‌سازی علم و تولید ثروت از یافته‌های علمی و رفع نیاز جامعه از طریق ارتباط دانشگاه و صنعت و تبدیل فکر و اندیشه به محصولات تجاری، از تکالیف مهم پژوهشگران و سازمان‌های وابسته به پژوهش و فناوری محسوب می گردد. لذا شرکت گل گهر با به کارگیری تمامی ظرفیت های کشور و با تکیه بر دانش و توان علمی متخصصان خود، در مسیر تحقق این اهداف عالی گام بر میدارد.

اینجانب بر خود فرض میدانم که هفتۀ پژوهش را به همۀ پژوهشگران و صاحبان علم و اندیشه تبریک و تهنیت عرض نمایم و امید آن دارم که با تلاش و همت همۀ شما پژوهشگران این عرصه، شاهد موفقیتهای چشمگیر شرکت  در این عرصه باشیم و بتوانیم با استفاده از توان علمی دانشگاه ها و مراکز دانش بنیان کشور سبب ارتقاء سطح علمی و فناوری کشورمان گردیم.

جمشید ملارحمن

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

آذرماه ۱۳۹۸

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها