این مرد را می شناسید؟ / او شکارچی زنان 7 استان ایران بود+ عکس چهره باز

سارق شیاد طلاجات را شناسایی کنید.

این مرد را می شناسید؟ / او شکارچی زنان 7 استان ایران بود+ عکس چهره باز

پلیس آگاهی البرز با انتشار تصویر سارقی که با شیوه متقلبانه‌ای اقدام به سرقت طلاجات خانم‌های مسن می‌کرده، از شهروندان خواست چنانچه توسط این شخص مورد سرقت قرار گرفته اند، به پلیس آگاهی این استان مراجعه کنند.

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی  البرز گفت: در پی ارجاع پرونده‌ای به پلیس آگاهی مبنی بر اینکه سارقی با انتخاب سوژه‌های خود از بین خانم‌های مسن خود را به عنوان نیکوکار معرفی و با اعلام این موضوع که قصد کمک کردن به افراد مستمند را دارد، اعتماد آن‌ها را جلب و پس از نزدیک شدن به آن‌ها به بهانه خرید طلا برای همسرش، طلاجات مالباختگان را دریافت و با شیوه متقلبانه‌ای اقدام به سرقت آن‌ها می‌کرد، بررسی موضوع در دستورکار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت این استان قرار گرفت.

این مرد پلید سارق طلاهای زنان بود

رئیس پلیس آگاهی البرز افزود: در ادامه کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی گسترده موفق به شناسایی این سارق شده و با تحت نظر قرار دادن اقدامات نامبرده، او را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی این استان منتقل کردند.

او با اشاره به اعتراف متهم به ۴۰ فقره سرقت به این شیوه در استان‌های البرز، تهران، مازندران، اصفهان، هرمزگان و خراسان رضوی، گفت: خوشبختانه با اقدام جهادی کارآگاهان، همه مالباختگان سرقت‌های اعتراف شده از سوی سارق شناسایی و تلاش برای کشف سرقت‌های احتمالی دیگر ادامه دارد.

سرهنگ نادربیگی در پایان با بیان اینکه تحقیقات در زمینه شناسایی مالخراموال مسروقه نیز ادامه دارد، افزود: با دستور دادیار شعبه ۲۶ دادیاری دادسرای ناحیه ۴ کرج، تصویر بدون پوشش این متهم حرفه‌ای در رسانه‌ها منتشر می‌شود تا چنانچه شهروندان با این شیوه و یا توسط این شخص مورد سرقت قرار گرفته اند، برای تشکیل پرونده به پلیس آگاهی البرز واقع در کرج- میدان طالقانی- بلوار تعاون- ساختمان پلیس آگاهی مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها