دستگیری دو شرور موادفروش/ ۸ قبضه سلاح کشف شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری دو شرور مواد فروش خبر داد.

دستگیری دو شرور موادفروش/ ۸ قبضه سلاح کشف شد

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت در از دستگیری 2 شرور جنوب پایتخت خبر داد که علاوه بر شرارت به توزیع مواد مخدر می‌پرداختند.

سرهنگ حسنوند در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار‌ داشت: در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایت مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه 2 برادر مواد فروش در یکی از محلات جنوب پایتخت، پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران پایگاه پنجم این پلیس رسیدگی به موضوع را برعهده گرفتند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران با بیان اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد متهمان از افراد شرور باسابقه هستند تصریح کرد: مخفیگاه متهمان شناسایی و پس از هماهنگی قضائی هر 2 شرور در یک عملیات پلیسی دستگیر شدند.

وی گفت: با دستگیری متهمان، ماموران موفق به کشف مقادیر قابل توجهی انواع مواد مخدر و 8 قبضه سلاح سرد شدند.

سرهنگ حسنوند با بیان اینکه پلیس و دستگاه قضائی مصمم است با کسانی که به نظم و آرامش عمومی شهروندان خدشه وارد کرده و باعث رعب و وحشت می شوند برابر قانون به شدت برخورد کند و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد خاطرنشان کرد: به اراذل و اوباش مواد فروش اولتیماتوم می دهیم تا دیر نشده دست از اعمال مجرمانه بردارند و به مسیر شهروندی بازگردند، چراکه پلیس با اشراف اطلاعاتی خوبی که دارد متهمان را در کوتاهترین زمان ممکن دستگیر کرده و به دست قانون می سپارد./فارس

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها