جزئیات بازداشت اعضای باند سرقت مسلحانه از طلافروشی‌های تهران، قم و اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ جزئیات بازداشت سارقان مسلحی را تشریح کرد که در چندین فقره سرقت مسلحانه از طلا فروشی‌ها شرکت داشتند.

جزئیات بازداشت اعضای باند سرقت مسلحانه از طلافروشی‌های تهران، قم و اصفهان

سردار حمید هداوند با اشاره به انهدام باند سارقان مسلح، در تشریح این خبر اظهار کرد: هجدهم شهریور ماه سال جاری اعضای یک باند سرقت مسلحانه در بزرگراه شهید همت با مأموران پلیس درگیر شده و یکی از مأموران را با شلیک گلوله مصدوم کردند و در ادامه با زورگیری یک دستگاه سواری پژو 207، سراسیمه با به جا گذاشتن خودروی خود، متواری شدند.

جانشین فرمانده انتظامی تهران افزود: با انجام کار گسترده اطلاعاتی و میدانی توسط پلیس آگاهی، مدتی بعد اعضای این باند شناسایی شده و در عملیاتهای جداگانه دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه در آخرین مورد سه نفر از اعضای اصلی این باند بازداشت شدند، گفت: پیش از این نیز هشت عضو دیگر این باند در عملیاتهای مختلف پلیسی دستگیر شده بودند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه سارقان علاوه بر تهران، توسط مراجع قضائی در استانهای فارس، اصفهان، قم و غرب استان تهران نیز تحت تعقیب بودند، عنوان کرد: این سارقان عمده سرقتهای خود را در مناطق شمالی و مرفه‌نشین شهر تهران انجام داده بودند.

هداوند تصریح کرد: از این افراد پنج قبضه سلاح از جمله کلت، کلاشینکف و وینچستر به همراه ده‌ها عدد فشنگ کشف شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها