این مرد را می شناسید ؟ / او 6 استان ایران را به هم ریخته بود + عکس چهره باز

جانشین فرمانده انتظامی استان قم با انتشار تصویر متهم از مالباختگان خواست به پلیس آگاهی استان مراجعه کنند.

این مرد را می شناسید ؟ / او 6 استان ایران را به هم ریخته بود + عکس چهره باز

 سردار بهادر اسماعیلی،جانشین فرمانده انتظامی استان قم  با اشاره به دستگیری یک کلاهبردار حرفه ای در قم اظهار کرد: متهم  خود را کارمند یکی از دستگاه‌های امنیتی معرفی می کرد و  با انجام مانور متقلبانه و ادعای گرفتن وام کم بهره از برخی افراد، مبالغی را دریافت کرده و متواری شده بود که با طرح شکایت مالباختگان، بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

​این کلاهبردار حرفه ای را به پلیس معرفی کنید

وی در ادامه افزود: در ادامه با هماهنگی مقام قضایی استان اقدامات گسترده پلیسی انجام و مشخص شد متهم در شهرهای مختلف کشور از جمله محمودآباد مازندران، زنجان، کرج، تهران، اصفهان و مرکزی تردد داشته و در حال کلاهبرداری به روش‌های مختلف بوده و در مکان ثابتی اقامت ندارد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم، تصریح کرد: سرانجام با تلاش شبانه روزی، متهم در یکی از محورهای مواصلاتی و قبل از ورود به استان دستگیر شد.

وی با بیان این که تاکنون ۷ نفر شاکی در این رابطه شناسایی شده اند، رقم کلاهبرداری از افراد مذکور را ۴ میلیارد ریال عنوان کرد.

سردار اسماعیلی با اشاره به دستور مقام قضایی مبنی بر انتشار تصویر بدون پوشش متهم گفت: مالباختگان می‌توانند برای طرح شکایت با شماره ۰۲۵۲۲۸۲۱ تماس بگیرند و یا به صورت حضوری به پلیس آگاهی استان مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها