چیدمان مبل چستر

در ادامه نکاتی را در رابطه با مبل‌ چستر به شما یادآوری خواهیم کرد، امیدواریم که با خواندن نکات زیر یتوانید انتخاب آگاهانه‌تری داشته باشید.

چیدمان مبل چستر

امروزه مدل‌های بسیار متنوعی از مبل،  در بازار تولید و عرضه می‌شود.  مبل چستر توانسته افراد زیادی را به سمت خود جلب کند.  این نوع مبل‌ها بیشتر در منازل بزرگ استفاده می‌شود؛  هم‌چنین نمادی از زیبایی و راحتی هستند که با بیشتر سلیقه افراد همخوانی دارند. یکی از مشخصات ظاهری در بیشتر مبل‌های چستر،  دکمه‌های آن است که بر روی بدنه آن‌ها قرار گرفته اما،  همه آن‌ها ظاهر یکسانی ندارند،  به همین خاطر بعضی از افراد این مبل‌ها را با مبل‌های چرمی و یا مخمل اشتباه می‌گیرند. از ویژگی‌های ظاهری این مبل می‌توان به سطح پشتی کوتاه آن اشاره کرد که باعث می‌شود شما بتوانید افراد دیگر را به راحتی و بدون محدودیت نگاه کنید و دید خوبی به فضای  اطراف خود داشته باشید. این سبک از مبلمان مورد توجه عموم قرار گرفته و همیشه جذابیت‌های ظاهری خود را به همراه دارد. در ادامه نکاتی را در رابطه با مبل‌ چستر به شما یادآوری خواهیم کرد،  امیدواریم که با خواندن نکات زیر یتوانید انتخاب آگاهانه‌تری داشته باشید.

ست کردن مبل چستر با پرده‌ها

رنگ پرده‌ها را می‌توانید با تناژ و طیف رنگی مبل چستر خود هماهنگ کنید.  با توجه به رنگ انتخابی‌تان برای مبل،  طیف‌های رنگی را در نظر گرفته و مطابق با آن‌ها پرده‌ها را ست کنید.  به طور مثال اگر مبل چستر طوسی را انتخاب کرده‌اید می‌توانید از پرده‌هایی با تناژ توسی بسیار روشن و آبی استفاده کنید تا فضای شما  را به یک تعادل برساند. باید دقت کنید که در انتخاب رنگ‌ها، افراط و تفریط نداشته باشید و به درستی از رنگ‌ها استفاده کنید تا در فضای شما جذابیت ظاهری بیشتری برقرار شود.

در چیدمان مبل چستر تقارن را رعایت کنید

دقت کنید که مبل چستر به خاطر داشتن ابعاد بزرگ،  می‌تواند برای فضاهای بزرگ متناسب باشد و همچنین در دورهمی‌های خانوادگی بسیار بدرخشد.  مبل چستر در مدل‌های مختلفی در بازار موجود می‌باشد. یکی از ویژگی‌های آن‌ها، راحتی است به طوری که پس از نشستن در ساعت‌های طولانی شما را دچار خستگی نمی‌کند.  شما می‌توانید با قرار دادن مبل چستر در فضای درست و به صورت اصولی تقارن را به وجود آورید.  مسئله تقارن در بعضی از افراد از کودکی وجود دارد چیدمان متقارن در وسایل متفاوت می‌باشد، مبل چستر را به راحتی در اطراف یک میز عسلی و یا دو‌به‌دو رو‌به‌روی هم قرار دهید تا تقارن در محیط برقرارشود.

انتخاب پارچه با بافت متناسب برای مبلمان چستر

انتخاب رنگ و طرح مناسب می‌تواند زیبایی دکوراسیون شما را چندین برابر کند.  یکی از فاکتورهای بسیار مهم در انتخاب مبل چستر،  پارچه و بافت آن است؛  که در صورت انتخاب  غلط می‌تواند دوام کافی نداشته و در مدت زمان بسیار کمی پوسیده شود.  اگر رنگ مبلمان شما با محیط هماهنگ نباشد زیبایی  چندانی به محیط نخواهد داد و شما باید همه المان‌های فضای مورد نظرتان را در نظر بگیرید.  پارچه‌های مبل چستر در رنگ، طرح  و مدل‌های مختلفی در بازار ارائه می‌شود.  شما می‌توانید با کسب اطلاعات در این زمینه بهترین انتخاب را داشته باشید.

2

مبل چستر را مربعی بچینید

برای چیدمان مربعی مبل چستر نکات زیر را لحاظ کنید.  در درجه اول نقطه کانونی فضای مورد نظر خود را بیابید این نقطه مهمترین بخش هر اتاق می‌باشد و به هنگام ورود تمرکز افراد را به خود جلب می‌کند. از نقاط کانونی می‌توان به شومینه و یا پنجره‌های بزرگ اشاره کرد. هم‌چنین تابلوهای نقاشی و  تلویزیون به عنوان نقطه کانونی در نظر گرفته می‌شوند. بعد از آن شما می‌توانید مرکز اتاق را به چهار قسمت مساوی تقسیم کرده و در هر قسمت آن مبل چستر خود را قرار دهید سپس،  از فضای دورتری آن‌ها را مورد بررسی قرار داده تا اطمینان پیدا کنید که چیدمان شما وزن یکسانی دارد و مرتب است.  در تمامی این موارد این نکته را لحاظ کنید که رنگ‌ها می‌توانند تاثیر بسزایی در محیط شما داشته باشد؛  به طور مثال، در هنگام چیدمان مبل‌های چستر امکان دارد در یک قسمت، شلوغی زیادی نمایان شود برای حل این موضوع می‌توانید از رنگ‌های روشن درقسمت‌های مختلف اتاق استفاده کنید تا فضای شما را بزرگتر نشان دهند. یکی از دلایل بزرگی فضا،  انعکاس نور می‌باشد که در حالت معکوس آن رنگ‌های تیره اتاق را کوچکتر از اندازه واقعی شان نشان خواهند داد.  پس از قرار دادن مبلمان در فضای مورد نظر، مجدد محیط خود را بررسی کرده و از شلوغی اطراف آن پرهیز کنید تا هماهنگی بهتری در محیط  برقرار شوید.

فراموش نکنید که مبلمان جز اولین و اصلی‌ترین انتخاب برای یک طراحی داخلی است. شناسایی سبک‌های مبلمان و انتخاب آن‌ها مطابق با سلیقه شما کار زمان‌بری است. برای پیدا کردن مبلمان مورد نظر خود زمان کافی را اختصاص دهید تا در نهایت در یک فضای ایده‌آل اوقات استراحت خود را سپری کنید. مبل چستر انتخاب ما به شماست. برای رویت نمونه های ایرانی می توانید به وب سایت https://moblomiz.com/Products/sofa مراجعه کنید

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها