نکات برگزاری یک کمپین پیامکی موفق

اگر تا‌به‌حال به فکر بازاریابی پیامکی برای تبلیغات و ارائه خدمات به مشتریان خود نبوده‌اید، اکنون بهترین زمان است. چون طبق آخرین آمار 95% از مردم تلفن همراه دارند!

نکات برگزاری یک کمپین پیامکی موفق

اگر تا‌به‌حال به فکر بازاریابی پیامکی برای تبلیغات و ارائه خدمات به مشتریان خود نبوده‌اید، اکنون بهترین زمان است. چون طبق آخرین آمار 95% از مردم تلفن همراه دارند! یعنی تبلیغات شما بدون نیاز به اینترنت به دست 95% از مردم میرسد! وقتی این آمار شگفت‌انگیزتر می‌شود که بدانید بیش از 87% از پیامک‌ها طی 2 دقیقه پس از ارسال خوانده می‌شوند.

خب حالا که آمار را بررسی کردیم، بهتر است که برنامه خودمان را مشخص کنیم تا از فوت‌های کوزه‌گری که در این مقاله یاد می‌گیریم بهترین استفاده را داشته باشیم. 6 نکتۀ زیر به شما برای اجرای یک بازاریابی پیامکی موفق به وسیله پنل ارسال پیامک ملی پیامک، کمک می‌کند!

 

f10936fa-c47d-4a92-854d-8beced54ec01

نکته اول: مخاطبان خودتان را بشناسید!

اکثر مردم از دریافت پیامک‌های تبلیغاتی شاکی هستند. آنها معتقدند که این پیامک‌ها بی‌مصرف هستند! خب حق هم دارند! چون پیامک‌های تبلیغاتی که دریافت میکنند معمولاً بسیار بی‌ربط به شغل، حرفه و علاقه آنهاست.

 اما اگر پیامکی دریافت کنند که حاوی یک کد تخفیف 50 درصدی از برند مورد علاقه‌شان است چطور؟ باز هم نظرشان همین است؟

پس شناخت مخاطب درست، مهم‌ترین مسئله در بازاریابی پیامکی به‌شمار می‌رود. شناخت مخاطب درست به این معنی است که پیامک شما تنها به ‌دست کسانی برسد که بیشترین ارتباط را با محصول شما دارند. همین نکته است که  تفاوت میان "پیامک بی مصرف" و "پیامک کاربردی" را مشخص می‌کند.

 

نکته دوم: حواستان به زمان‌بندی باشد!

شما باید مطمئن باشید پیامک شما در زمان درستی به مخاطب خواهد رسید. برای مثال اگر در هنگام خرید، یک پیامک به مشتری بدهید و محصولات مرتبط را تبلیغ کنید، احتمال خرید آن مشتری از شما در روزهای آینده بیشتر می‌شود.

به‌طور کلی توجه داشته باشید که پیامک‌ها در روزهای تعطیل نسبت به روزهای دیگر بهتر دیده می‌شوند.

البته بدانید که بهترین زمان ارسال پیامک ارتباط مستقیمی با نوع کسب‌وکار شما دارد. پس بهتر است با آزمون و خطا به زمان درستی برای اجرای بازاریابی پیامکی خودتان برسید.

06d8002b-0325-4582-8648-8f4ffe17b2d8

نکته سوم: حس فوریت ایجاد کنید!

ایجاد احساس فوریت در مشتریان باعث می‌شود تا آنها قبل از انقضای مهلت تعیین‌شده از مزایای آن استفاده کنند. با ایجاد حس فوریت در تبلیغات خود، از ترس مشتری برای از دست‌دادن موقعیت استفاده کنید.

نکته چهارم: حتماً یک فراخوان به عمل در متن‌تان باشد!

فراخوان به عمل به زبان ساده یعنی دعوت از مخاطب برای انجام یک کار مشخص.

اطمینان حاصل کنید که هر پیامی که به وسیه دستگاه ارسال پیامک در ملی پیامک برای مشتریان ارسال می کنید دارای یک فراخوان به عمل قوی باشد. به عنوان مثال، در انتهای متن پیامک، شماره تلفن یا لینک سایت خودتان را قرار دهید و از مشتری بخواهید که از آن طریق با شما در تماس باشد.

نکته پنجم: شخصی‌سازی کلید موفقیت شماست!

بازاریابی پیامکی به شما فرصت منحصر‌به‌فردی می‌دهد تا کاملاً فردبه‌فرد و شخصی‌سازی شده با مشتریان خودتان در ارتباط باشید. پس حتماً مطمئن شوید که مخاطب این احساس را داشته باشد که پیام شما یک پیام خاص است، نه فقط یک پیامک مشابه بقیه پیامک‌ها.

برای انتقال این احساس و ایجاد صمیمیت بیشتر با مشتری پیشنهاد می‌کنیم که حتماً در متن پیامک از نام مخاطب استفاده کنید و او را مورد خطاب قرار بدهید.

نکته ششم: ارزش کار خود را بیان کنید!

واقعاً چرا باید مشتری از بین همه برندها، شما را انتخاب کند؟ توجه داشته باشید که فقط ارسال پیام کافی نیست، باید بگویید که چه کار منحصربه‌فردی برای آنها انجام می‌دهید.

اگر انتظار دارید بازاریابی پیامکی شما عمل کند، مخاطبان باید در پیام شما یا در اطلاعات و پیشنهادی که ارائه می‌کنید، ارزش کار شما را ببینند. مثلاً سعی کنید از کوپن های تخفیف و پیشنهادات ویژه در بازاریابی پیامکی خودتان استفاده کنید و در بین راه از تغییر پیشنهادات خودتان برای افزودن تنوع و جلوگیری از کسالت کمپین نترسید در این مسیر از افزونه وردپرسی پیامک ملی پیامک استفاده کنید.

b8698558-dcac-4eeb-9924-2c66b736394a

نکته هفتم: یک پنل پیامکی خوب انتخاب کنید!

برای برگزاری یک کمپین پیامکی موفق قبل از تمام موارد و نکات بالا، شما نیاز دارید که یک پنل پیامکی خوب که متناسب با نیازهای کسب‌وکار شما باشد، تهیه کنید.

برای انتخاب پنل پیشنهاد ما این است که علاوه‌بر بررسی ماژول‌ها و امکانات مختلف، حتماً به بحث پشتیبانی هم توجه ویژه‌ای داشته باشید.

در بین بررسی‌هایی که ما تا الان داشتیم پنل پیامکی ملی‌پیامک از نظر پشتیبانی حرف اول را بین تمام پنل‌های پیامکی موجود در بازار می‌زند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تهیه سامانه ملی پیامک می‌توانید سری به وب‌سایتشان به آدرس www.melipayamak.com بزنید و از صفحه تعرفه‌ها دیدن کنید. همچنین می‌توانید با شماره تلفن 63404-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ملی پیامک از ساعت 8 صبح تا 10 شب به‌صورت رایگان مشاوره‌های لازم را در خصوص خدمات ارسال پیامک در اختیار شما بگذارند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها