ارسال کاربران

چرا تامین اجتماعی کارگاه ها را تعطیل اعلام می کند؟

در حالی که در هفته‌های اخیر و همزمان با اوج گرفتن شیوع ویروس کرونا در کشور و به خصوص وضعیت قرمز و خطرناک تهران ورازت بهداشت و ستاد مقابله با کرونا، دستور به تعطیلی کسب و کار‌های غیر ضروری می‌دهند، بازرسی تامین اجتماعی...

چرا تامین اجتماعی کارگاه ها را تعطیل اعلام می کند؟

◾️در حالی که در هفته‌های اخیر و همزمان با اوج گرفتن شیوع ویروس کرونا در کشور و به خصوص وضعیت قرمز و خطرناک تهران ورازت بهداشت و ستاد مقابله با کرونا، دستور به تعطیلی کسب و کار‌های غیر ضروری می‌دهند، بازرسی تامین اجتماعی با مراجعه به شرکت‌ها و کسب و کار‌هایی که طبق دستور رئیس جمهور و همچنین عمل به وظیفه شهروندی و کمک به کادر زحمت‌کش درمان، کسب و کار خود را به صورت فیزیکی تعطیل کرده‌اند و به صورت دورکاری مشغول به کار هستند، کد کارگاه آن‌ها را غیر فعال می‌کند و مانع از ارسال لیست بیمه به صورت اینترنتی می‌شود. 

◾️در هفته گذشته که اوج محدودیت‌ها در ماه‌های اخیر بود و منع رفت و آمد هم برقرار شده بود، بازرسی تامین اجتماعی با حضور به محل کار شرکت ما، که به صورت دور کار مشغول به کار هستیم، بدون توجه به نوشته‌هایی که به همین منظور به درب شرکت چسبانده بودیم، کد کارگاه را غیر فعال کرد. این چندمین بار از آغاز شیوع ویروس کرونا است که با چنین مشکلی از سوی بازرسی تامین اجتماعی روبه رو می‌شویم. 

◾️در مراجعه حضوری به شعبه تامین اجتماعی، نیز پاسخ قانع کننده‌ای برای این کار دریافت نکردیم. جز اینکه بازرسی تامین اجتماعی "مستقل" است و "زورش" هم زیاد! 

◾️آیا این یک بام و دو هوا نیست. از یک طرف دستور به "در خانه ماندن" و از طرف دیگر "جریمه به خاطر در خانه ماندن"!

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها