عبدالحمید امامی مطرح کرد:

دورکاری حداکثری در دستور کار معاونت مالی و اقتصاد شهری

تمامی بخشهای معاونت مالی و اقتصاد شهری که لطمه ای به کار ارباب رجوع نمی زند باید در موقعیت دورکاری قرار بگیرند.

دورکاری حداکثری در دستور کار معاونت مالی و اقتصاد شهری

عبدالحمید امامی که با پایگاه خبری معاونت مالی و اقتصاد شهری سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: ما اعتقاد داریم تا برای توقف و کنترل این ویروس و جلوگیری از گسترش آن ، باید تمامی بخشهایی که در معاونت مالی و اقتصاد شهری قرار دارند حتی المقدور به صورت دورکاری حداکثری به فعالیت و ارائه خدمات به شهروندان ادامه دهند.

امامی افزود: با توجه به پهنه بسیار بزرگ ارتباطی این معاونت با بدنه شهروندان و دستگاههای متناظر با خود مجبور هستیم بخشی بسیار اندک از پرسنل را که حضور فیزیکی شان در مجموعه لازم و ضروری است را به خدمت بگیریم.

معاون مالی و اقتصاد شهری با اشاره به اینکه حضور تعداد اندک پرسنل تنها تا زمانی در ادارات ضروری است که ماموریتهای محوله به ایشان انجام شود،  اظهار داشت: بخشهایی نظیر ادارات وصول درآمد، حقوقی ، مالی ، خزانه و پشتیبانی که در صورت عدم حضورشان کارکرد کل مجموعه و به تناسب آن خدمات دهی به شهروندان تحت شعاع قرار می گیرد و عدم حضور فیزیکی آنها باعث اختلال در امور می شود با حضور حداقلی و بسیار محدود آن پرسنل همراه خواهد بود. همچنین حضور همان تعداد نفرات اندک در مجموعه نیز به صورت گردشی و با نظر مستقیم مدیریت ارشد آن مجموعه خواهد بود.

عبدالحمید امامی با اشاره به حضور پرسنل خدوم شرکت شهروند به عنوان مهمترین زنجیره خدمات دهی به شهروندان تاکید کرد: این دورکاری نباید به هیچ وجه باعث اختلال در امور خدمت دهی به شهروندان محترم تهرانی شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها