از سوی اداره کل حفاظت محیط زیست استان صورت گرفت:

حمایت سازمان حفاظت محیط زیست از رونق تولید

در راستای حمایت از رونق تولید و اجرای مصوبه کارگروه «ستاد تسهیل و رفع موانع تولید» اداره کل محیط زیست خراسان رضوی، مجوز زیست محیطی بهره برداری کارخانه گندله سازی مجتمع فولاد خراسان را در کوتاه ترین بازه زمانی ممکن صادر کرد.

حمایت سازمان حفاظت محیط زیست از رونق تولید

حمایت از رونق تولید

به گزارش سرویس اجتماعی مستقل آنلاین مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان با قدردانی از حمایت سازمان حفاظت محیط زیست در راستای رفع موانع و تسهیل گری این اداره در امر «رونق تولید» افزود: بخش مهمی از مسئولیت های اجتماعی شرکت ایفای تعهدات زیست محیطی است. فولاد خراسان در این راستا به نحوی عمل کرده که نه تنها استانداردهای مدنظر در این حوزه مهم حاکمیتی، بلکه هم فراتر از استانداردها و تعهدات خود اقدام نموده و طبق پایش ها «فولاد خراسان» در مساله محیط زیست، همواره مسئولانه رفتار کرده است.

دکتر کسری غفوری با اشاره به حمایت سازمان حفاظت از رونق تولید خاطرنشان ساخت: تاکید ارکان مدیریتی مجتمع بر کاهش مصارف انرژی و آب، اجرای کمربند سبز، تعامل و مسئولیت پذیری بالا در پایش های دوره ای و غیردوره ای و کاهش آلاینده ها یک تعامل سازنده را راستای «منافع عمومی» میان بزرگ ترین جبهه صنعتی استان با اداره کل محیط زیست ایجاد کرده است.

به گزارش مستقل آنلاین وی با قدردانی از دکتر همتی، مدیر کل و نیز کارشناسان و مدیران سازمان حفاظت محیط زیست خراسان رضوی و شهرستان نیشابور و نیز سازمان «صنعت، معدن و تجارت» خراسان رضوی افزود: بخشی از رسالت اجتماعی و تکالیف شهروندیمان تعهداتی است که در راستای الزامات قانونی در زمینه حفاظت محیط زیست بر عهده گرفته ایم. تلاشمان این است که وظایف خود را به بهترین نحو ممکن ایفا و اجرا کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها