مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران:

سمپوزیوم بین المللی مجسمه سازی تهران فرصت خوبی برای تجربه‌اندوزی است

کمک به گسترش هنرهای شهری از وظایف سازمان زیباسازی است و این آثار باید به گونه‌ای باشد که هم ضرورت زندگی شهری باشد و هم به ارتقای کیفیت زندگی شهری و هویت‌بخشی به شهر کمک کند.

سمپوزیوم بین المللی مجسمه سازی تهران فرصت خوبی برای تجربه‌اندوزی است
به گزارش روابط عمومی و امور بین المللی سازمان زیباسازی شهر تهران، دکتر برزین ضرغامی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران در مراسم افتتاحیه نهمین سمپوزیوم بین المللی مجسمه سازی تهران، در سخنانی بیان کرد: کمک به گسترش هنرهای شهری از وظایف سازمان زیباسازی است و این آثار باید به گونه‌ای باشد که هم ضرورت زندگی شهری باشد و هم به ارتقای کیفیت زندگی شهری و هویت‌بخشی به شهر کمک کند.

وی یکی از راه‌های شناخت نسل جوان از هنرمندان، ادیبان و اهل فرهنگ ایران را ساخت سردیس‌های این مفاخر دانست و گفت: بسیاری از آثار سطح شهر حاصل کار هنرمندان ماست که باید مورد نقد و بررسی قرار بگیرد که چقدر مردم توانسته‌اند با این آثار ارتباط برقرار کنند و این آثار چقدر توانسته به هویت‌بخشی و خوانایی شهر کمک کند.

ضرغامی یکی از ویژگی‌های این سمپوزیوم را استمرار در برگزاری دانست و گفت: این استمرار بیانگر اهتمام سازمان زیباسازی شهر تهران است. این سمپوزیوم فرصت خوبی برای تجربه‌اندوزی است و به همین دلیل امسال به بخش دانشجویی توجه ویژه‌ای شد تا از این کارگاه آموزشی بهره‌مند شوند.
وی در پایان سخنانش ابراز امیدواری کرد که مهمانان خارجی پیام‌رسان‌های خوبی برای نشان دادن فرهنگ و هنر ایران به جهانیان باشند.

نهمین سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه سازی از ۱۱ آبان تا ۴ آذرماه در منطقه گردشگری عباس آباد، مجاور بوستان نوروز برگزار می‌شود.
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها