ترفندهای جالب با میوه ها

میوه های له شده ،میوه های مانده و میوه های لک زده خانم های خانه دار را به این فکر انداخته که چاره ایی برای آن ها بیاندیشند.ما در اینجا راهکارهایی برای استفاده از میوه های مانده را ارائه می دهیم.

ترفندهای جالب با میوه ها

با میوه‌هایی که رسیده و شل می‌شوند چه کار کنیم؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بعد از یک مناسبت یا یک مهمانی با سبد بزرگی از میوه روبرو شده باشید که نمی دانید چگونه از این میوه ها نگهداری واستفاده کنید.

 

اسموتی درست کنید:

 وقتی میوه‌هایی مثل توت‌فرنگی، بلوبری، موز، هلو، انبه و پرتقال خیلی رسیده می‌شوند و دیگر نمی‌توان به‌صورت طبیعی از آن‌ها لذت برد، می‌توانید آن‌ها را خرد کرده و به همراه مقداری شیر و عسل داخل مخلوط‌کن بریزید. بعد به مدت یک ساعت داخل یخچال گذاشته و بعد سرو کنید.

 

آن‌ها را به مربا تبدیل کنید:

 میوه‌های رسیده را با چنگال له کنید و یک قاشق غذاخوری آب و یک قاشق چای‌خوری تخم شربتی (برای لعاب) به آن اضافه کنید و یک شب تا صبح در یخچال بگذارید و صبح همراه صبحانه از آن لذت ببرید.

 

آن‌ها را به آب روزانه اضافه کنید و دتاکس درست کنید:

 میوه‌ها وقتی رسیده می‌شوند، شیرین‌تر می‌شوند. می‌توانید آن‌ها را خرد کنید و به ظرف آبتان اضافه کنید و به دتاکس واتر تبدیل کنید. با این روش هم میوه‌ها مصرف شده‌اند، هم آب مصرفی خوشمزه‌تر و پر خاصیت‌تر شده است.

 

 بستنی چوبی میوه‌ای درست کنید:

 میوه‌ها را با چنگال یا مخلوط‌کن میکس کنید و با مقداری شیر نارگیل یا هر نوع شیر دیگری مخلوط کنید و در ظرف‌های مخصوص بستنی چوبی بریزید. بعد از فریز کردن بستنی چوبی میوه‌ای خوشمزه دارید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها