جنجال عکس گوهر خیراندیش در کنار شهاب حسینی +عکس و بیوگرافی

به تازگی خبرهایی شنیده می شود که شهاب حسینی به همراه همسر و فرزندانش بزودی به آمریکا سفر کرده تا بتوانند گرین کارت این کشور را دریافت کنند.

جنجال عکس گوهر خیراندیش در کنار شهاب حسینی +عکس و بیوگرافی
به تازگی خبرهایی شنیده می شود که  شهاب حسینی  به همراه همسر و فرزندانش بزودی  به آمریکا  سفر کرده تا بتوانند گرین کارت این کشور را دریافت کنند.

تسهیلاتی که بعد از روی کار آمدن باراک اوباما در صدور گرین کارت برای آن دسته از سینماگران ایرانی که نامزد یا برنده جایزه از جشنواره فجر شدند، به وجود آمد سبب ساز آن شد که در سالهای گذشته کم نباشند سینماگرانی از ایران که به تنهایی یا به همراه خانواده شان اقامت آمریکا را دریافت کنند.

 

خبرداغ:جنجال لو رفتن خالکوبی ترانه علیدوستی + عکس و بیوگرافی

 

 

جالب است که این سینماگران عشق ینگه دنیا که از کارگردان گرفته تا تهیه کننده و بازیگر و حتی دبیر برخی جشنواره های وطنی را شامل می شوند و برخی از آنها نیز چهره های صاحب نفوذ در صنف خانه سینما هستند، اغلب وابستگی جدایی ناپذیری با درآمدهای وطنی دارند.

آیا ممنوع التصویر شدن گوهر خیر اندیش حقیقت دارد؟ | جدول یاب

photo_2017-05-01_20-02-44

 

شهاب حسینی و همسرش

این سینماگران معمولا نیمه دوم سال که به دلیل نزدیکی به جشنواره فصل تولید آثار سینمایی است را در ایران به سر می برند و البته به مدد بودجه های عمومی که از ارگانهای سینمایی مختلف گرفته تا موسسات اقتصادی به سمت تولیداتشان سرازیر می شود درآمد خوبی را به جیب می زنند و البته پس اندازی فراهم می کنند برای گذراندن ماههایی از سال در کشوری که در تریبونهای رسمی مدام سیاستهای دولتمردان آن به چالش کشیده می شود.

در تازه ترین مورد شهاب حسینی بازیگر ایرانی که در هفته های اخیر و بعد از دریافت جایزه بهترین بازیگری جشنواره کن در کانون توجه رسانه های مختلف از اصولگرا تا اصلاح طلب قرار گرفته بود نیز قصد کرده اقامت ایالات متحده را دریافت کند.

شنیده ها حکایت از آن دارد شهاب حسینی به همراه خانواده اش سفری را آغاز کرده با مقصد موقت دوبی که مقصد نهایی اش آمریکا و هدف از آن دریافت اقامت در این کشور است.

شهاب حسینی که جایزه بهترین بازیگری کن 2016 را دریافت کرده بود مدتی قبل از رفتن حضوری کوتاه داشت در فیلمی با عنوان “لابی” به کارگردانی جوانی به نام محمد پرویزی؛ فیلمی که گفته می شود سرمایه تولید آن توسط یکی از بانک های خصوصی تأمین شده است.

photo_2017-05-12_01-12-27

شهاب حسینی برنده نخل طلای جشنواره کن  

شهاب حسینی  که آخرین فیلمهای اکران شده اش ملودرام پرفروش “دوران عاشقی” ساخته علیرضا رییسیان و “چهارشنبه” سروش محمدزاده بود چند فیلم را آماده اکران دارد که مهمترین آنها “فروشنده” اصغر فرهادی است.

شهاب حسینی که سیمرغ بلورین بهترین بازیگری جشنواره فجر برای “سوپراستار” و خرس نقره ای بهترین بازیگری جشنواره برلین را به صورت اشتراکی با گروه بازیگران “جدایی…” دریافت کرده است به همراه همسرش پریچهر حسینی و فرزندانش محمدامین و امیرعلی عازم مسافرتی شده است که مقصدش ایالات متحده است.

شهاب حسینی برای بازی در فیلم «فروشنده» موفق به کسب نخل طلایی بهترین بازیگر مرد جشنواره شد.

شهاب حسینی پس از دریافت جایزه بهترین بازیگر جشنواره کن گفت:مطمئنم روح پدرم الان نظاره گر من است. از فرهادی و علیدوستی تشکر می کنم، این جایزه را از مردم دارم پس به آنها تقدیم می کنم.

lz5qq22pdue6slv9sxh8

زندگینامه شهاب حسینی  

سید شهاب الدین حسینی تنکابنی درسال 1352 در تهران متولد شد. او اولین فرزند خانواده اش است و یک برادر و دو خواهر دارد. تحصیلات دانشگاهی او دررشته روانشناسی دانشگاه تهران بود که آن را به قصد مهاجرت به کانادا ناتمام گذاشت.

من متولد شهریور 1328 هستم. شهاب فرزند اول من است و مهدی فرزند دوم. شهاب که به کار بازیگری مشغول است و مهدی هم علاقه مند موسیقی. غیر از شهاب و مهدی، دو دختر هم دارم. مختصر زندگی من هم به این ترتیب است که وقتی دیپلم گرفتم، برای ادامه تحصیل به دانشکده خلبانی رفتم ولی چون دو تا از برادرانم در آن زمان قبل از انقلاب سیاسی بودند، اخراجم کردند. 

بعد از آن رفتم رشته زبان و ادبیات انگلیسی و سرنوشت طوری رقم خورد که دبیر بشوم. 30سال کارمند آموزش پرورش بودم. البته فعالیت های دیگری هم داشتم؛ مثل فعالیت های تجاری. 

در کنار این فعالیت هایی که گفتم، شعر هم می گفتم و داستان هم می نوشتم. حتی یادم هست چند فیلمنامه هم نوشتم اما مهم تر از همه، ترجمه هایی بود که در آن زمان انجام دادم. دو سه کار، از آثار ژول ورن را ترجمه کردم؛ مثل «بیست هزار فرسنگ زیر دریا» و «دور دنیا در هشتاد روز» و بعد از آن به همراه آقای سیفی قمی شروع کردیم به ترجمه کتاب «نگاهی به ایران». این کتاب را مهندس هوشنگ سیحون در خارج از کشور منتشر کرده بود و شرح دیده های او(طراحی ها و کروکی ها) در سفر به روستا های اطراف تهران، شهرستان ها، اماکن تاریخی و.... است.

 

mahnaz_afshar_12

تاسیس گروه موسیقی هفت توسط شهاب حسینی و برادرش

حسینی به همراه چندی از دوستانش و همچنین برادرش سید مهدی حسینی، گروه موسیقی هفت را تاسیس کردند. تا کنون چهار مجموعه آهنگ از این گروه منتشر شده است که شهاب حسینی در آلبوم یک و دو به دکلمه پرداخته و درآلبوم سه و چهار خوانندگی کرده است.

داستان آشنایی و ازدواج شهاب حسینی و همسرش 

22ساله بودم که با بچه های تئاتر دانشگاه تهران کار می کردم؛ جوانی سرگشته از طبقه متوسط جامعه که به امکانات تفریحی متمولانه دسترسی نداشت. تا قبل از این که همسرم را ببینم، قصد ازدواج نداشتم تا این که روزگار ما را در برابر هم قرار داد. به او پیشنهاد آشنایی دادم اما همسرم هیچ اعتقادی به اینگونه دوستی ها و آشنایی ها نداشت و گفت:اگر کسی واقعا عاشق است و تمایل قلبی برای رسیدن به دختر مورد علاقه اش دارد، باید در این راه صادقانه گام بردارد و بنابراین موضوع را با خانواده ام در میان گذاشتم و مصمم به ازدواج شدم. دیگر تکه دوم زندگی ام را پیدا کرده بودم. بعد از صحبت های اولیه و رسم و رسومی که در این رهگذر طی می شود، بعد از 4-3 ماه نامزدی، عقد کردیم اما شرایط برگزاری جشن عروسی را نداشتم، از طرفی مایل بودم استقلال در زندگی را با برگزاری جشن توسط خودم آغاز کنم؛ به همین دلیل 3 سال طول کشید تا ما به جشن عروسی برسیم.

1397726708511

از صفر شروع کردیم 

من آن زمان سیدشهاب الدین حسینی بودم. فقط همین. خلاصه اینکه ما از صفر و درکنار هم شروع کردیم. البته پدرومادر هردوی ما سعی داشتند که دستمان را بگیرند. اما ما قرار گذاشته بودیم که روی پای خودمان بایستیم و خوشبختانه همین طور هم شد. خلاصه اینکه من سیدشهاب الدین 22ساله و پریچهر 15 ساله زندگی مشترکمان را با تمام کم و کاستی هایش شروع کردیم 

زندگینامه گوهر خیراندیش

  • نام: گوهر 
  • نام خانوادگی: خیراندیش
  • تاریخ تولد: 1333/6/1
  • محل تولد: شیراز
  • تحصیلات: کارشناسی بازیگری و کارگردانی تئاتر
 

----------------------------------------

گوهر خیراندیش در اول شهریور ماه سال 1333 در شیراز متولد شد. او دارای مدرک کارشناسی بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا میباشد.

گوهر خیراندیش

زندگی شخصی گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش فعالیت هنری خود را از سال 1349 و در دوران دبیرستان با گروه تئاتر در شیراز آغاز کرد. در همین سال بود که با جمشید اسماعیل خانی آشنا شد که این آشنایی منجر به ازدواج این دو گشت.

گوهر خیراندیش و النازشاکردوست

گوهر خیراندیش در کنار الناز شاکردوست

جمشید اسماعیل خانی در سال 1329 در فرگ از توابع داراب متولد شد و در سال 1381 فوت کرد.  بازی در تئاتر را سال 1349 تجربه کرد. همچنین آغاز بازی در سینما از سال 1368 با فیلم «زیر بام های شهر» به کارگردانی اصغر هاشمی بود.

همسر جمشید اسماعیل خانی

گوهر خیراندیش همسر جمشید اسماعیل خانی

حاصل ازدواج گوهر خیراندیش و جمشید اسماعیل خانی یک پسر و دو دختر به نام های امید، آزاده و آناهیتا بود.

گوهر خیراندیش و دخترش

گوهر خیراندیش و دخترش آناهیتا

گوهر خیراندیش با همسرش در شیراز به فعالیت تئاتر می پرداختند و همچنین کارمند اداره فرهنگ و هنر شیراز بود. او در سال 1357 در دانشگاه تهران قبول شده و به همراه همسر و فرزندانش به تهران می آید. در تهران در کنار درس خواندن به فعالیت تئاتر می پردازد و همچنین کارشناس امور هنری ارشاد استان تهران می شود.

گوهر خیراندیش و جمشید اسماعیل خانی

گوهر خیراندیش به همراه همسرش

خیراندیش سپس بازی را در سینما، تئاتر و تلویزیون ادامه می دهد. او با فیلم روزهای انتظار فعالیتش را در سینما آغاز کرد و با فیلم بانو خوش درخشید. گوهر خیراندیش همیشه در نقش های متفاوت ظاهر شده است. وی همچنین چندین سال در برنامه صدای عبرت شبکه سراسری رادیو به فعالیت مشغول است.

 گوهر خیراندیش
عکس و بیوگرافی گوهر خیراندیش
 
او یکی از اساتید ثابت کانون سینماگران جوان است و همچنین سابقه برگزاری کارگاه آموزشی در چند دانشگاه معتبر آمریکا را دارد.
 
 گوهرخیراندیش در کنار پوران درخشنده
 گوهرخیراندیش در کنار پوران درخشنده کارگردان سینما
حادثه هنگام فیلمبرداری
گوهر خیراندیش در 29 مهرماه 1392، در هنگام ایفای نقش در فیلم «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران»، به کارگردانی بهروز افخمی بر اثر سانحه تصادف دچار مصدومیت شد و از ناحیه سر و استخوان ترقوه دچار شکستگی شد.
 
گوهر خیراندیش
مصدومیت گوهر خیراندیش در  آذر، شهدخت، پرویز و دیگران
 

جوایز و افتخارات

  1.    برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم رسم عاشق کشی (بیست و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر بهمن 1382)
  2.     برنده دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم ارتفاع پست (بیستمین دوره جشنواره فیلم فجر، 1381)
  3.     برنده تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای فیلم دعوت (دوازدهمین جشن خانه سینما، 1387)
  4.     برنده تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای فیلم دنیا (هفتمین جشن خانه سینما، 1382)
  5.     برنده تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای فیلم واکنش پنجم (هفتمین جشن خانه سینما، 1382)
  6.     بهترین بازیگر نقش مکمل زن سال برای فیلم ارتفاع پست (هفدهمین دوره منتخب نویسندگان و منتقدان، 1381)
  7.     نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن برای فیلم واکنش پنجم (بیست ویکمین جشنواره فیلم فجر، 1381)
  8.     نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای فیلم جنگجوی پیروز (هفدهمین جشنواره فیلم فجر، 1377)
  9.     نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای فیلم چهره (چهاردهمین جشنواره فیلم فجر، 1374)
  10.     نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای فیلم زیر بام های شهر (هشتمین جشنواره فیلم فجر، 1368)
  11.     نامزد تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای فیلم ارتفاع پست (ششمین جشن خانه سینما، 1381)
 
گوهر خیراندیش و بهرام رادان

گوهر خیراندیش و بهرام رادان در پشت صحنه فیلم آتش بس

 فیلم شناسی گوهر خیراندیش 

فیلم های سینمایی گوهر خیراندیش 

گوهر خیراندیش و محسن تنابنده

گوهر خیراندیش و محسن تنابنده در پشت صحنه فیلم سینمایی ایران برگر

فیلم های تلویزیونی گوهر خیراندیش

  • 1396 دیوار به دیوار 2 

  • 1396 خنداننده شو داور

  • 1395 دیواربه دیوار 

  • 1394–1395 معمای شاه 

  • 1394 دورهمی مهمان برنامه

  • 1393 خندوانه مهمان برنامه 

  • 1392–1393 ما فرشته نیستیم

  • 1392 مادر

  • 1391–1392 کلاه پهلوی 

  • 1391 دختران حوا 

  • 1391 علفزار

  • 1390 ناز و نیاز

  • 1389–1390 ستایش

  • 1389 توطئه فامیلی

  • 1389 بچه ها نگاه می کنند

  • 1389 همچون سرو

  • 1383–1388 مختارنامه

  • 1387–1388 جستجوگران

  • 1387 اشک ها و لبخندها

  • 1387 تله فیلم یک بام و دو هوا

  • 1387 تله فیلم دست راست من

  • 1386 میوه ممنوعه 

  • 1385 تله فیلم خواستگار محترم

  • 1385 تله تئاتر دلاله

  • 1381–1382 جزیره جادو 

  • 1380–1381 سفر سبز 

  • 1379 خانه ما

  • 1379 همسایه ها

  • 1377 چشم به راه 

  • 1377 میعاد در سپیده دم 

  • 1377 ماجراهای خانواده تمدن

  • 1375–1376 سیاه، سفید، خاکستری

  • 1374 آشپزباشی و قبله عالم 

  • 1374 بی بی یون

  • 1374 دو پنجره 

  • 1374 زیر گنبد کبود 

  • 1373 حباب

  • 1371 روزگار وصل

  • 1370–1371 روزی روزگاری

  • 1367 تله تئاتر 

  • 1366 سایه های بلند 

  • 1366 این شرح بی نهایت

  • 1365 مدرس 

  • 1365 تله تئاتر مستأجر جدید

  • 1364 آئینه بازیگر غلامحسین لطفی شبکه 1

فیلم های گوهر خیراندیش در شبکه خانگی

  • 1393 عموجان هیتلر 
  • 1391 ساخت ایران 

گوهر خیراندیش در نقشهای متفاوت

کمند امیرسلیمانی و پدرش در کنار گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش در کنار کمند امیرسلیمانی و پدرش

شهاب حسینی و گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش در کنار شهاب حسینی

خیراندیش و ریاحی

گوهر خیراندیش و شهلا ریاحی پیشکسوت سینما

گوهر خیراندیش و نیکی کریمی  
گوهر خیراندیش و نیکی کریمی در سالها قبل  
گوهر خیراندیش و حمید گودرزی
بازی حمید گودرزی و گوهرخیراندیش در فیلم بی وفا
گوهر خیراندیش و بهاره رهنما و امیر جعفری
امیر جعفری و گوهر خیراندیش و بهاره رهنما در فیلم سینمایی نان و عشق و موتور 1111
گوهر خیراندیش
بازی گوهر اخیر اندیش در فیلم روییدن در باد
گوهر خیراندیش و محمدرضا شریفی نیا
محمدرضا شریفی نیا همراه با گوهر اندیش در فیلم دنیا
گوهر خیراندیش  
فیلم جنگجوی پیروز با بازی گوهر خیراندیش 
گوهر خیراندیش و مهران مدیری
هنرنمایی مهران مدیری و گوهر خیراندیش در توکیو بدون توقف
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها