واکنش عجیب سرمربی پیشین پرسپولیس به جدایی دو ستاره یحیی

پیشکسوت پرسپولیس گفت: به هر دلیلی مهدی ترابی یا علی علیپور تصمیم گرفته‌اند از پرسپولیس بروند. این دو قبلاً در سایپا و راه‌آهن بودند و در پرسپولیس تبدیل به بازیکنانی بهتر و مشهورتر شدند. حالا باید به فکر بازیکنان دیگر بود.

به گزارش مستقل آنلاین حمید درخشان درباره جدایی دو ستاره پرسپولیس واکنش نشان داد مهدی رسول‌پناه جمعه گذشته مهمان تلفنی برنامه «ورزش و مردم» بود. سرپرست باشگاه پرسپولیس در این گفت‌وگوی تلفنی در خصوص جدایی مهدی ترابی از این تیم گفت:

 

«بازی در لیگ قطر مربوط به امروز و دیروز نیست. از گذشته بوده است. کما اینکه در زمان سرمربیگری آقای علی پروین در دهه شصت، آقایان ناصر محمدخانی و حمید درخشان تصمیم گرفتند در لیگ قطر بازی کنند، اما بعد از جدایی آن‌ها اتفاقی برای پرسپولیس نیفتاد و ستاره‌هایی مثل محسن عاشوری، مرتضی کرمانی و فرشاد پیوس متولد شدند. در فوتبال دنیا هم به همین شکل است. شما دیدید که بازیکنان بزرگی مثل رونالدو و کوتینیو هم از تیم‌های خود جدا شدند. آیا آن‌ها هم زانوی غم بغل گرفتند؟ ما باید کاری کنیم ترابی‌های زیادی بسازیم. اگر بخواهیم در حسرت رفتن ترابی باشیم، به بقیه نفرات و بازیکنان جدید ظلم کردیم. پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و به ستاره‌ها متکی نیست. شک نکنید باز هم ستاره‌های دیگری در پرسپولیس ظهور خواهند کرد.»

 

به همین بهانه سراغ حمید درخشان رفتیم که به خبرورزشی گفت:

«بله، خوب یادم است که پیشنهاد خوبی از کشور قطر داشتیم و نزد علی آقا رفتیم. آقای پروین نه تنها سرمربی بلکه همه‌کاره پرسپولیس بود و با وجود نیازی که به ما دو نفر داشت اجازه داد به کشور قطر برویم.»

وی ادامه داد:

«ما حتی به علی آقا گفتیم اگر راضی نیست نمی‌رویم ولی به من و ناصر گفت بروید و آینده خودتان را بسازید. من هرگز رفتار آن روز علی آقا را فراموش نمی‌کنم که رفتار پدرانه‌ای با ما داشت.»

حمید درخشان با اشاره مجدد به صحبت‌های اخیر مهدی رسول‌پناه یادآور شد

«من هم با آقای رسول‌پناه موافقم. به هر دلیلی مهدی ترابی یا علی علیپور تصمیم گرفته‌اند از پرسپولیس بروند. این دو قبلاً در سایپا و راه‌آهن بودند و در پرسپولیس تبدیل به بازیکنانی بهتر و مشهورتر شدند. حالا باید به فکر بازیکنان دیگر بود. یکسری بازیکنان خوب هم به تیم اضافه شده‌اند که می‌توانند جای خالی مهدی ترابی و علی علیپور را پُر کنند.»

حمید درخشان در پایان در خصوص خرید‌های جدید پرسپولیس نیز خاطرنشان کرد:

 

«همه این بازیکنان بهترین‌های تیم خود در فصل گذشته بودند. من فکر می‌کنم این بچه‌های جدید در تیم بزرگ پرسپولیس فرصت خوبی برای نشان دادن خود دارند. البته کمی زمان می‌برد تا هماهنگ شوند.»

 

 

منبع :پارس فوتبال

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها