شکافتن شکم دختر تهرانی با چاقوی عمه خشمگین / موهای نگار هم سوزانده شد

عمه عصبانی دست به قتل برادرزاده اش زد و موهای دختر جوان را آتش زد.

شکافتن شکم دختر تهرانی با چاقوی عمه خشمگین / موهای نگار هم سوزانده شد

قتل خونین و هولناک در تهران رقم خورد. در این قتل عمه جوان با ضربه چاقو دست به قتل برادرزاده اش زد. عمه جوان قبل از قتل اقدام به آتش زدن موهای دختر برادرش زد. عامل این قتل خانوادگی به رفت و آمدهای برادرزاده اش با دخترش اعتراض داشت.

 روز یکشنبه 18 مهرماه سال جاری فریادهای دختر جوانی در بوستان یکم شهرک باقری به گوش رسید و فریادهای کمک کمک دختر جوان کافی بود تا اهالی ساختمان به جلوی در خانه رفته و زمانیکه همسایه ها وارد خانه شدند با صحنه هولناکی روبرو شدند.

دختر 37 ساله به نام نگار در حالیکه از ناحیه شکم هدف ضربه چاقو قرار گرفته و خونریزی زیادی داشت روی زمین افتاده بود و این درحالی بود که موهای سر این دختر نیز با آتش سوزانده شده بود.

خیلی زود ماموران کلانتری 181 ورداورد و امدادگران اورژانس تماس گرفتند و ماموران با حضور در محل ابتدا دختر جوان را که با مرگ دست و پنجه نرم می کرد و توسط امدادگران اورژانس به بیمارستان منتقل شد و در ادامه دخترعمه نگار در صحنه جرم مادرش را عامل این اقدام خونین معرفی کرد.

تیم پلیسی در صحنه جرم منیژه 58 ساله را دستگیر کردند و تحقیقات برای انگیزه این اقدام خونین از سوی عمه برای برادرزاده اش کلید زده شد.

منیژه در تحقیقات پلیسی گفت: از چندی قبل برادرزاده ام نگار با دخترم سارا 34 ساله به گردش می رفتند و نگار در هر ساعت از شبانه روز به دنبال دخترم می آمد و با هم بیرون می رفتند و هیچ وقت نفهمیدم آنها کجا می روند و این رفت و آمدهای شما باعث اختلاف من با نگار شده بود و از او می خواستم که دیگر به دنبال سارا نیاید اما حرفهای من بی فایده بود.

وی افزود: عصر بود که زنگ خانه به صدا در آمد و این در حالی بود که دخترم در حال آماده شدن برای بیرون رفتن بود و متوجه شدم که نگار به دنبال دخترم آمده است.

عمه جوان ادامه داد: در را باز کردم و وقتی نگار وارد خانه شد با شروع به بحث کردم و از او خواستم که دیگر به دنبال سارا نیاید اما بی فایده بود و او به حرفهایم توجه ای نمی کرد و سارا وقتی دیدن بین من و برادرزاده ام بحث بالا گرفته با صدای بلند عنوان کرد که من دیگر بچه نیستم و کاری به کار ما نداشته باش.

زن جوان گفت: وقتی دیدم نگار باعث شده تا دخترم هم دیگر به حرفهایم گوش ندهد دیگر عصبانی شدم و با چاقو ضربه ای به شکم نگار زدم و در عصبانیت می گفتم که تو را آتش می زنم و نگار در حالیکه روی زمین افتاده بود می گفت که جرات نداری مرا آتش بزنی و همین حرفها و درگیری های که وجود داشت باعث شده بود دیگر کنترلم را از دست بدهم و در ادامه یک فندک برداشتم و موهای او را آتش زدم تا اینکه دختر با جیغ و فریاد از همسایه ها کمک خواست.

قتل دختر جوان به دست عمه

نگار که به شدت مجروح شده بود در بیمارستان تحت نظر پزشکان قرار داشت تا اینکه صبح امروز روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفت و همین کافی بود تا پرونده درگیری خانوادگی به یک جنایت خانوادگی تبدیل شود.

بنا بر این گزارش ، عمه جوان به دستور بازپرس پرونده برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است و تجسس های تکمیلی در این پرونده جنایی ادامه دارد./رکنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها