خودکشی همزمان پدر و دختر 5 ساله اش در مشهد!

مرد 35 ساله مشهدی به دختر پنج ساله‌اش ۲۰ سی‌سی شربت متادون می‌دهد و خودش هم متادون می‌خورد. دختر به دلیل مسمومیت فوت می‌کند، اما مرد زنده می‌ماند

خودکشی همزمان پدر و دختر 5 ساله اش در مشهد!

مستقل آنلاین : قاضی ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: یک مرد ۳۵ ساله به همراه دختر ۵ ساله‌اش با مصرف متادون اقدام به خودکشی می‌کند، اما مرد زنده می‌ماند و دختربچه فوت می‌کند.حسن زرقانی با اشاره به اینکه  این خودکشی شب گذشته و در منطقه کشف رود مشهد رخ داده است، اظهار کرد: این مرد ۳۵ ساله با همسرش اختلاف داشته است و او یک هفته پیش منزل را ترک کرده است. وی با اشاره به اینکه مرد اعتیاد دارد، ادامه داد: او به دختر پنج ساله‌اش  ۲۰ سی‌سی شربت متادون می‌دهد و خودش هم متادون می‌خورد. دختر به دلیل مسمومیت فوت می‌کند، اما مرد زنده می‌ماند و درحال حاضر در بیمارستان امام رضا بستری است.

 


جشن تولد لاکچری گلشیفته فراهانی در آمریکا + عکس

 

خودکشی همزمان دختر 5 ساله و پدرش با متادون / دست نوشته پدر راز قتل را برملا کرد !

قاضی ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب مشهد بیان کرد: در دست‌نوشته‌ای که مرد هنگام خودکشی برجای گذاشته است، نوشته که بخاطر اختلافاتی که با همسرش داشته و آینده‌ای که مشخص نیست تصمیم‌گرفته هم خودش و هم دخترش را بکشد.

زرقانی با اشاره به اینکه مرد می‌گوید همسرش نیز اعتیاد دارد، ادامه داد: برادر این مرد هنگامی که برای سر زدن به خانه وی می‌رود مشاهده می‌کند که آنها روی زمین افتاده‌اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها