گام های بلند بیمه البرز در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب

سرمایه گذاری بیمه البرز در طرح های هلدینگ صبا انرژی بمنظور تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم.

گام های بلند بیمه البرز در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل،مدیرعامل بیمه البرز در نشستی مشترک با مدیران هلدینگ صبا انرژی که صبح روز دوشنبه در محل دفتر مرکزی این هلدینگ و به منظور امضا تفاهنامه همکاری مشترک برگزار شد با اشاره به جذب مناسب منابع مالی از طریق ارائه خدمات بیمه ای نوین گفت: مردم با خرید خدمات بیمه ای بیمه نامه زندگی و بیمه عمر می‌توانند در سرمایه‌گذاری طرح‌ها و پروژه‌های ملی سهام‌دار باشند و از سود بازگشت سرمایه بیمه عمر خود بهره‌مند شوند.

موسی رضایی میرقائد این اقدام را در راستای مشارکت مردم در تولید دانست و تاکید کرد: مشارکت مردم اصلی‌ترین عامل جهش و حفظ تولید است که بیمه البرز تمام ظرفیت خود را در جلب مشارکت همگانی در سرمایه گذاری‌ها و تسهیل شرایط برای عبور از مشکلات و مسیرهای سخت اقتصادی بکار گرفته است.

مدیرعامل هلدینگ صبا انرژی نیز این هلدینگ را یکی مجموعه های سودآور صندوق بازنشستگی دانست و تاکید کرد: در هلدینگ صبا انرژی 8 میلیارد دلار پروژه تعریف شده که در تلاشیم با تامین مالی آن ها به ویژه از طریق بازار سرمایه و منابع مالی مردمی در کوتاه ترین مدت به بهره‌برداری برسانیم.

در پایان این نشست تفاهم نامه همکاری فی‌مابین بیمه البرز و هلدینگ صباانرژی به منظور سرمایه گذاری در پروژه های این هلدینگ به امضای طرفین رسید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها